Veel gestelde vragen
Hoe weet ik of ik verzekerd ben voor glasbreuk?
Vanaf een kleine omnium mag u ervanuit gaan dat glasbreuk inbegrepen zit. Wilt u zeker zijn? Kijk dan even in de applicatie van uw verzekeraar/makelaar of neem rechtstreeks contact op.
Ik heb een sterretje in mijn voorruit, wat nu?
Als het sterretje kleiner is dan 2 euro muntstuk en 2cm van de rand kunnen we deze waarschijnlijk nog herstellen. Is het groter dan 2 euro? Dan moeten we de ruit helaas vervangen.
Wat is een chassisnummer en waar kan ik het vinden?
Kan ik krassen in mijn ruit laten herstellen?
Helaas zijn krassen vaak veel te diep om deze nog weg te polieren. Wanneer u deze toch zou laten polieren is het resultaat vaak teleurstellend en kan u op de autokeuring nog steeds afgekeurd worden door optische vervorming. Om kosten te vermijden raden wij daarom aan om de bekraste ruit te vervangen.
Ik ben niet (meer) verzekerd, hoeveel zal het mij kosten?
Met camera, sensor, verwarming? Welke ruit exact in uw voertuig zit is vaak moeilijk te achterhalen. Aan de hand van de chassisnummer kunnen we exact weten welke ruit er in uw voertuig zit. Bezorg ons uw chassisnummer via whatsapp of mail en we contacteren u terug met een exacte prijs!
Ik heb een barst in mijn voorruit, wat nu?
Een barst valt helaas niet meer te herstellen, deze moeten we dus vervangen. Bent u nog verzekerd voor glasbreuk? Dan regelen we alles rechtstreeks met de verzekering. Anders bezorgt u ons gewoonweg uw chassisnummer en maken we gericht prijs. Een afspraak is vervolgens snel gemaakt!
Hoelang duurt een herstelling?
Een herstelling: Een sterretje herstellen duurt ongeveer 30 minuten afhankelijk van de grote van de ster. Is het sterretje groter dan een 2 euro muntstuk? Dan moeten we de ruit helaas vervangen.
Een ruit vervangen: De meeste ruiten kunnen vervangen worden op +- 60 minuten. U kan perfect wachten in onze wachtzaal tijdens de werken. Geniet van onze gratis koffie en wifi!
Wat met garantie?
Een ruit geplaatst bij ons mag levenslang niet lossen of lekken, uw factuur is uw garantiebewijs. Wanneer er iets mis zou zijn met uw recent geplaatste ruit vragen wij vriendelijk ons te contacteren. Wij zorgen voor de beste oplossing. Uw tevredenheid is onze prioriteit!
Ik heb glasschade en ben verzekerd, wat nu?
Als u verzekerd bent kan u uw ruit laten herstellen of vervangen zonder iets te betalen. Volg het stappenplan op onze verzekeringspagina en we helpen u zo snel mogelijk verder!
Gaan alle sensoren en camera’s nog werken na het plaatsen van een nieuwe voorruit?
Alle rijhulpsystemen zoals sensoren en camera’s worden volgens de voorschriften van de fabrikant gemonteerd op de nieuwe ruit. Daarom is het doorgeven van uw chassisnummer belangrijk. Wanneer een camera kalibratie nodig is, hebben wij de juiste apparatuur in huis.
Welke ruiten plaatst A.A.Autglas?
Bij A.A. Autoglas plaatsen we elke ruiten van originele kwaliteit. Eerste keus Europees glas is onze standaard.
Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem gerust contact met ons op en dan helpen we u graag verder!
Uw autoruit, onze zorg – A.A. Autoglas
Openingsuren
Weekdagen 7u30 - 17u00
Enkel op afspraak
De Robianostraat 76
2150 Antwerpen
Contactgegevens
info@aaautoglas.be
+323 353 48 98
+32473 85 50 07
BE 0889.530.382
© 2024 A.A. Autoglas | Privacybeleid | Cookiebeleid | Algemene voorwaarden | Made by your